viernes, marzo 28, 2008

Ave, trescoles, Gran Scala, y entalto con os diners

Ista semana mos dixa tot un rete de notizias importans t'o país. A más importan paixe estar a que mos diz que Aragón ye a comunidat con mas creiximiento d'España, isto mete goy a cuasi toz y fa xublidar que dica bel par de meses no podebamos ir ta Tergüel por autobía, por ixo creixemos, porque yeranos dezaga de muitas atras comunidaz de España. Tan gran ye ixe creximiento que os mainates de Gran Scala, cuan beyen ista riqueza "a caramuello" quieren os terrenos de baldes, debe estar porque n'os monegros ya sobran os diners u mas bien ye una socherencia ta que o gubierno expropie os terrenos con o beneplacito d'a soziedat aragonesa. Tanimientres, paixe que os nuestros bezins d'o este ya no fan garra queixa si no i plega augua ao "Delta", pues agora son ers os que quieren trescolar-ne ta Barzelona, si si Barzelona, ixa ziudat enta la que ir-ie agora en tren ye garra difizil, pues a RENFE ha eslechiu no fer denguna reserba de pasaches t'os biachers que usan o AVE dende Zaragoza sía ta Madrit u Barna. Pero no t'os alticamez, que somos os que mas creixen d'España, ao menos belún de por aquí.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Bueno, no creas, por aqui nos quejamos igualmente de lo de la "interconexion" esa, como quieren llamarle ahora, para que no se note que en realidad es un trasvase.
Lo gracioso del tema es que ahora que quien lo quiere hacer es la Generalitat, parece que nuestros gritos ya no interesan, y en ningun telediario sale que a las Terres de l'Ebre no nos hace ni pizca de gracia el trasvase. Claro, ahora el agua es para Barcelona. Y cuando la Ciutat Comtal necesita algo, el resto de catalanes a bajar-se los pantalones, no sea que tengan que apagar las fuentes de Montjuic...
Por cierto, ya lo siento, pero no domino el aragones, o sea que tengo que expresarme en castellano, aunque mas o menos entiendo lo que escribes.

O mensachero zereño dijo...

Alba, puedes responderme también en catalán, no me importa, aunque cierto es que seguro que me pierdo algo :P. Reconozco que en el artículo he generalizado y tras informarme un poco más (he visto como incluso se volvía a utilizar el símbolo con la tubería anudada) esta generalización no es válida. Situación dificil la verdad por la que estamos pasando todos, el ebro, en niveles ni cercanos a la media y la cuenca catalana prácticamente seca y mientras en Antena 3 sacando imágenes de la ridícula "crecida" del ebro de hace un par de semanas, en fin que por manipular que no les quede. Un saludo y gracias por leerme y comentar!