sábado, octubre 20, 2007

¿Que cal dizir?

Cuan n'a punta d'añada o Ebro baxaba fortal, zereño, esbordau, fendo mal en os cultibos riberanos, por as tierras lebantinas s'ascuitaron bozes de chen que deziba que Aragón merexeba ixe castigo por egoista, por querer o augua solo que ta nusatros. Isto a yo me'n posó dolen, me'n dixo sin fabla, no creyeba que a chen, en tiempos de disgrazia podeba estar tan inumana. Agora, ¿que cal dizir?, nusatros no somos como ers,a lo millor por ixo peren mos xublidan, agora podria dizir ¡Que se Jiben!, ¡No querebaz augua? Tomaz augua!.



Yo nomás boi a dizir que siento muitismo que una muller aiga muerto y que ta garra chen deseyo isto, agora tamien que cadagun sepa que deseya t'os demás porque o destin mos mete peren n'o nuestro puesto.

2 comentarios:

Oroel dijo...

http://oroel.blogspot.com/2007/01/las-ltimas-piezas-del-puzzle-hidrulico.html

http://oroel.blogspot.com/2007/01/el-da-de-la-inopia.html

http://oroel.blogspot.com/2007/02/la-cuestin-hidrulica.html

http://oroel.blogspot.com/2006/12/el-extrao-liderazgo-de-marcelino_13.html

http://www.aragonliberal.com/20070805-los-compromisos-del-agua.html

O mensachero zereño dijo...

Gracias por tus comentarios Oroel!. A ver respecto a los links, me los he leido todos :P , pues bueno, saco un par de conclusiones, cuando hablas de la reserva hidráulica la planteas como un gran proyecto que beneficia directamente a Aragón y ahí discreparemos. La reserva hidráulica es un doble filo para poner en marcha diversos embalses, recrecer yesa por ejemplo, lo cual despues de 30 años hemos visto que no es tan rentable para nuestra tierra si miramos mas allá de Zaragoza. Al PP se la suda tres cojones Aragón como al resto de partidos políticos incluso los nacionalistas. Quiero destacar un parrafo el artículo del dia de la inopia: "Que ese día, con dos acontecimientos tan significativos y tan contradictorios haya pasado desapercibido para los aragoneses es lo que me induce a llamarlo, creo que con más precisión, “el día de la inopia”. Porque ese día estuvo en la inopia el pueblo aragonés, sus medios de comunicación, que apenas lo reseñaron sin destacar su relevancia, y, especialmente, los políticos de la oposición, que no han sabido denunciarlo ni mostrar a los ciudadanos ni lo que pasó realmente, ni su importancia. " Ójala amigo este fuese solo un día entonces es posible que no viviesemos en istas as nuestras tierras olbidatas