sábado, enero 13, 2007

O Chustizia d'Aragon

¿Que Ye?
Ye un esfensor de os dreitos e libertaz d'os ziudadanos fren a os posibles abusos de l'Almenistrazión Publica. O Chustizia d'Aragón ye o nombre istorico con o que se desina a o Esfensor d'o Pueblo d'ista Comunidá Autonóma ...

Asi comienza la página del Justicia de Aragón si seleccionamos el aragonés como idioma para leerlo. No habia visto esto hasta ayer mismo. Que decir mas que me siento muy muy contento de ver estos pequeños detalles que una vez mas, nos esperanzan a todos aquellos que queremos disfrutar del aragones en los medios institucionales. Ademas del aragonés tambien podemos seleccionar el catalán terecera lengua de la comunidad y el inglés. A ver si seguimos así y en un futuro cercano las paginas del ayuntamiento y algun medio de gran difusion nos fan goyos con notizias como istas, con tot y con ixo, m'afogo un diya mas n'as glarimas d'istas tierras, as tierras nuestras , as tierras olbidatas.

2 comentarios:

Dani dijo...

Pues si que es un consuelo ver estos detalles en una institución como es el Justicia, pero es normal, porque el Justicia es de ARAGÓN.

Aunque también lo es la DGA del PAR y el PSOE y no hemos visto nada en favor de las lenguas aragonesas.

Y también lo es el Estatuto que nos han firmado PSOE,PAR,PP e IU; y no han incluído nada al respecto.

¡Ley de lenguas ya!

Anónimo dijo...

Ixo de que o catalán ye a terzer luenga d'Aragón, lo dirás por orden alafabetico, porque atro criterio no me s'ocurre.
Sobre a Lei de luengas, antis que naxca ya nos ne repentimos... asinas que a siguir demandando ofizialidat! Ixa lei no la queremos pon!